++ Suntikan Semangat! ++

Friday, February 6, 2015

- SEMINIT PUN TAK LUPA by AYUMI SYAFIQAH -


Assalamualaikum. :)

6 Februari 2015.
Menunjukkan betapa lamanya patik menyepi dari blog ni. Tehee...

Maaf pada yg menunggu update e-novel GADIS KESAYANGAN tapi memang sekarang ni dah takde update lagi dah. Sbb cerita tu saya tulis suka2 dan bukannya untuk terbit di pasaran. Jadi skrg saya tengah cuti sem dan sibuk siapkan manuskrip baru, jd mmg GK takkan disambung lg. Harap maklum dan harap maaf jg. :)

~~~

Rasa-rasanya dah ramai tahu yang Ayumi Syafiqah dah terbitkan 6 buah novel. YES, YOU READ IT RIGHT. Novel ke6 yang bertajuk SEMINIT PUN TAK LUPA, kisah Rafiqi dan Dilara yang penuh senyum dan tawa, tak kurang jg air mata dan air hingus. 




Jadi skrg saya nak share review utk SPTL. Manalah tahu kalau ada yg belum beli dan teragak-agak sama ada patut beli ke tak, u all boleh nilai sendiri okey. ;)

~~~~~

sumber: Goodreads






~~~~~

Sumber: Facebook









~~~~~

Saya sayang Rafiqi sebab dia adalah seseorang yang sgt bertentangan dgn diri saya sendiri. He's someone I can never be. Kalau nak tahu mcm mana Rafiqi yg sebenarnya, bolehlah cuba dapatkan ye. :)

SPTL kisah cinta Rafiqi dan Dilara
Kisah kasih syg Rafiqi dan kedua-dua orang tuanya
Kisah persahabatan yg penuh warna-warni antara Rafiqi, Nash, Shaufi dan Nik
Kisah kesetiaan yg sgt utuh
Kisah kasih tak pernah rapuh
Tak ada watak org ketiga psiko
Tak ada watak antagonis yg buatkan pembaca rasa nak baling ke dinding
Cuma watak yg manis2
Yg akan buatkan pembaca tersenyum dan menangis


~end




2 comments:

trah zain said...

cam best je ^_^

Audra said...

dah beli dan dah baca... buat saya teringat zaman di kampus dulu... zaman di sekolah dulu... geng ketat.. jenis cakap takde tapis.. zaman cinta monyet.. memang best!!

Jujurnya, saya akan repeat baca novel ni lagi dan lagi dan lagi.......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...