++ Suntikan Semangat! ++

Monday, July 7, 2014

PR @ Rembau


Assalamualaikum,

Sem 4 ni aku ambik subjek elektif, Public Relation in Information Work. Kelas kitorang kena buat satu event kat Perbadanan Perpustakaan Awam Rembau, Negeri Sembilan. Nak cakap pasal pengalaman masa buat aktiviti ni. Sangatttt... full of experience. Dalam kelas tu aku pegang jawatan sbg setiausaha. Bila igt balik mcm mana aku boleh jadi setiausaha mcm kelakar pulak. Dah takde orang nak, aku pun angkat tgn dgn mesej "I volunteer!" Budak selalu senyap dlm kelas tetiba volunteer nak jadi s/u. Kau hade? Ahaks.

Ingatkan tugas ringan2 je, sekali kena buat mcm2 jenis surat. Aku dah jadi orang 'favourite' dlm kelas tu. Favourite sbb org selalu cari nak mintak surat. Haha. Tapi masa aku pergi Korea tu, aku tinggalkan semua kerja kat penolong aku. Sorry Malina, terpaksa ambik alih tugas aku masa aku pergi bersuka ria kat Seoul. Kekeke.


Selepas meeting tetiap minggu, latihan koir, update mcm kat ketua, berlari situ sini cari pensyarah sbb nak mintak sign utk surat, belum lagi kira tugas ketua projek yg dah tentunya berkali ganda busy. Tp alhamdulillah, berkat usaha kitorang, semuanya berjalan lancar masa hari kejadian. :)









Okey ni je gambar yg boleh share. Nak ucap thank u bebanyak kpd classmates atas komitmen yang korang berikan sepanjang proses aktiviti ni dijalankan. Walaupun kita mula dgn zero, masing2 malu2 kucing nak bertegur sapa tapi akhirnya kita mampu buat satu aktiviti yg berjaya dan bagi byk benefit kat semua yg terlibat.


Dan sebab berjaya buat kelas2 lain jeles sbb sir asyik sebut nama kelas kita sbg contoh terbaik! Kekeke.

Okbai.


~end

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...