++ Suntikan Semangat! ++

Friday, April 26, 2013

- Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur -


*log in* *scroll2 news feed* *notification masuk* *someone adds a photo of you* *click*

Waaaa... gambar SHDM! Ya Allah... terasa nak menjerit pastu guling2 sambil nangis *over*. Like seriously, aku dah meroyan sangat2 tunggu nak peluk SHDM tu. So kepada yang dah dapat SHDM, ketahuilah bahawa anda telah berjaya membuatkan saya nangis satu baldi hari ni. Haha.

Esok malam aku naik bas, pagi ahad tu aku turun KL. Pukul 11 pagi, aku akan mula bertugas kat pwtc untuk yang sudi datang jumpa nanti. Hehe. Kalau nak tahu lagi jadual penulis2 KN yang lain, check this out! :D


Kalau rasa nak datang jumpa budak Ayumi ni, sila2 lah datang tarikh yang berkenaan ya. Kalau tak nak beli novel pun takpe, kita jumpa2 je untuk beramah mesra. Kalau tak jumpa Ayumi pun, boleh datang jumpa penulis2 lain. Pintu booth KN terbuka luas untuk anda semua! :)

Tapi kalau ada yang datang nak jumpa Ayumi, seriously sangatlah berbesar hati. InsyaAllah ada something untuk anda semua nanti ya. Jumpa di sana!

ps... kalau tak jumpa Ayumi nanti, sila intai bawah meja. Huahua.

~end


2 comments:

cahaya azura said...

tak dpt jumpa ayumi..akak nangis guling2 la kt csitu..huhu...

[AYUMI SYAFIQAH] said...

Happy dapat jumpa kak Azura. :')

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...