++ Suntikan Semangat! ++

Wednesday, March 13, 2013

- Status Hati : Dia Milikku (Mei 2013) -

Assalamualaikum...

Waaa... lamanya tak update blog ni kan? Entry baru pun takde. Sadis je. Semester 2 baru je 2 minggu mula dan lepas ni kesibukan pun akan melanda lagi. Hmmmmmm.

Kepada yang menunggu tarikh terbit Status Hati : Dia Milikku, InsyaAllah boleh dapatkan tak lama aje lagi. Kalau ikut KN cakap, keluaran bulan Mei dan insyaAllah boleh didapatkan masa PBAKL nanti. :))))

Ohh ya, saya pun akan ada kat sana nanti untuk sesi signing. Nanti bila KN dah keluarkan jadual untuk sesi signing para penulis, saya tampal kat sini lagi eh? *harap adalah yang nak datang jumpa kalau tak memang tercongok je la kat kerusi tu tak buat apa-apa heheh*

Projek baru? Soon InsyaAllah. :)))

~end

2 comments:

Aziela said...

Salam Ayu. How are you? Tak sabar tunggu ur next novel. Tau tak, baru2 nie akak pinjamkan KPH kepada a few relatives. And they were so surprised that the novel is deliciously good. Siap tanya latar belakang Ayu lagi. U have to believe in urself, ok.

[AYUMI SYAFIQAH] said...

Wslm.. sihat kak. :) Ohh terima kasih sgt2. InsyaAllah ayu tengah ajar diri untuk percaya dgn kemampuan diri sendiri. Hehe. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...