++ Suntikan Semangat! ++

Saturday, September 8, 2012

- New Life... -

Assalamualaikum...


Seperti yang tertayang dalam gambar di atas, ye sekarang ni aku kat UiTM Puncak Perdana. Honestly, aku pun tak tahu macam mana aku boleh tercampak kat atas puncak tu. *bunyi macam tinggi sangat je tempat tu*. Tapi kalau aku cerita kat kawan2 semua mesti kawan2 semua tak percaya. Ye laa, mula2 asasi TESL, lepas tu dapat kat lain, tetiba pegi daftar kat lain pulak. Tak ke boleh mendatangkan kecurigaan mereka2 yang terdekat tu?

Tak faham apa aku merapu? Tak payah faham sebab aku pun kurang faham sebenarnya. Tapi, yang berlalu biarkan berlalu. Yang penting sekarang, aku nak usaha jadi orang baru. Orang baru sebagai diri sendiri, bukan sebagai novelis. *novelis la sangat!*

Hokeyyyy... Nanti ada masa aku update KKB. Babaiiii. :D

Ayumi,
8 Sept 2012, 3.30 PM

~end


2 comments:

Aziela said...

Tahniah... Semua yang kita dapat, ada hikmahnya. Mungkin itu yang terbaik yang belum mampu kita lihat. Insyaallah you'll be good. By the way, now Ayu course apa?

[AYUMI SYAFIQAH] said...

Hehe.. course pengurusan sistem maklumat kak. harap2 okey la.. huhu. tq kak :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...