++ Suntikan Semangat! ++

Friday, July 13, 2012

- lambai lambai UiTM -

Assalamualaikum...

Korang2 yang baru dapat result UPU semalam mesti tak habis2 lagi fikir pasal tu kan? Aku pun camtu. hehe~ Eh lupa, sorry tau lama tak update blog. Nanti aku update n3 KEMIRAZZI. Hope boleh siap hari ni and malam ni aku publish. InsyaAllah :-)

Okey, berbalik pada topik kita tadi. Akhirnya, penantian pun berakhir. Aku dah dapat jawapan nak sambung belajar kat mana bulan September ni.

Soalan :

1. Dapat sambung course apa?
2. Dapat sambung kat universiti mana?

Jawapan :

1. Course? Satu yang aku boleh cakap, lari jauuuhhhhh dari apa yang aku belajar masa asasi dulu. Dulu aku belajar asasi TESL, but now dah tercampak ke kursus lain. Sedih? Tipulah kalau tak. Nangis? Tak nak ngaku. ngeeeeeeeee~ :P

Perasaan sekarang? Dah boleh terima walaupun semalam rasa macam nak tadah air mata dalam baldi. hihihi~ Tak pe, aku yakin dengan rezeki Allah. Dah Dia tentukan rezeki aku kat situ, larilah aku terjun gunung sekali pun, tetap akan sampai kat situ jugak kennnnn? Jadi aku dah boleh terima semuanya dengan hati yang terbuka walaupun tetap tak boleh lari dari rasa terkilan tengok kawan2 lain yang sebelum ni sama2 berjuang untuk TESL dapat apa yang diorang nak. :-)

2. Universiti? Sila rujuk pada title di atas. ehek~ Ya, aku dapat UiTM. Tapi UiTM mana tu tak diberitahu lagilah. Hari Isnin ni baru tahu. Jadi sila jangan tanya, I'll not reveal it. Nanti kalau ada antara korang2 yang jumpa aku kat sana, sila say hi ye. Eh lupa, sebelum tu bagi salam dulu. ihiks~

Okey dah tanak merapu panjang2. Sakit otak ar 2 3 hari ni. Fening2~~ Harap korang sabar tunggu aku update n3 'Syhhh... Cinta!' k. Mucho love!! <3

~end


4 comments:

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

salam , good luck in the future :)
kadang2 DIA x beri apa yg kita mahu , tp DIA beri apa yg kita perlu...
apa2 pun , good luck.. :)

[AYUMI SYAFIQAH] said...

wslm , yup betul tu. just keep percaya pada DIA :)

PuAn yATi said...

hmm, apapun result yg kuar, akk yakin yg ayumi terlalu bagus utk diberikn "apa yg xdpt" tu..

sbb tu dpt course yg lain..

all d best utk life yg baru..

=))

[AYUMI SYAFIQAH] said...

huwaaa... statement tak menahan tu kak. hihihi~ thankssss :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...