++ Suntikan Semangat! ++

Saturday, May 5, 2012

- Sembang KPH -

Assalamualaikum...

Hai kawan2. Dah masuk bulan 5 eh. Kejap je kan? Tak lama lagi dah dapat peluk Abang Zafril. Eh silap2... dapat peluk KPH. hehehe...
Perasaan sekarang excited and tak sabar, but dalam masa yg sama tetap rasa takut. Yelah... novel pertama kut. Entah cemana penerimaan orang kan? Aku tak harap dapat pujian melambung tinggi, tak harap dapat duduk carta best seller kat kedai2 buku, cukuplah setakat diterima. Sebab aku tahu, novel pertama memang banyak kekurangan kan? Pulak tu, cerita asal aku tulis masa form4. Okey, mentah gila kut. =='

Jadi sebab tu laa takut sangat sekarang ni. Takut orang cakap, childish, kebudak budakan, or apa2 aje laa yang tak sesuai untuk dibaca oleh orang dewasa. Gulppp... Anyone here yang rasa macam tu tak? *__*

Tadi kan aku godek2 uncle google, then came out with this .. :)

Lawa tak? Lawa tak? Hikhikhik... Entah pape je kan?

Okey dah. Melalut je tak habis2. Aku sambung proses mengedit manuskrip Aku Masih Cinta. Sesungguhnya, proses mengedit memerlukan tahap kesabaran yang tinggi. Phewwww~


pssttt... Agak2 nanti ada tak yang nak order KPH direct dengan aku? Eceh! *berangan dulu*

~end


4 comments:

NiA DaRnEs(Nur Ain Syahira) said...

yeah..ain first...selasa ni bg deposit..haha

[AYUMI SYAFIQAH] said...

deposit eh? hahahaa... :D

RinsyaRyc said...

ada deposit ke ? hahahaa! mcm beli rumah la pulak ... >_<

Akak pokai tengah bulan . tunggu elaun keluar bulan 7or 8 akak borong novel KN kak kea, kak auni, kak ros ab n kak ayumi . heewwheww.. n tidak dilupa, kaweng ganti n suami ku ustaz. kena beli gak tuh ..

[AYUMI SYAFIQAH] said...

hahaha.. x pyh la wt senarai kat sini kak.. kihkih..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...