++ Suntikan Semangat! ++

Saturday, December 17, 2011

- TESL B :) -

Assalamualaikum...

Cam yang aku cite semalam, aku ada aktiviti bergambar ngan bebudak kelas aku. Ni antara gambar2 yang sempat aku curik kat fb Nadia [classmate aku]. Tak banyak pun, sikit je. Jom layan gambar jap. :)








Ada satu tu gambar gaya bebas ramai2. Tapi takde pulak ngan Nadia. Ada ngan abang kamera tu je. Tapi takpe laa... yang ni pun dah cukup.

Aku nak ucap tenkiu kat korang sebab sudi jadi kawan aku untuk semester ni. :)

"Hidup ini tak akan indah jika tak ada tangis dan tawa."

~end

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...