++ Suntikan Semangat! ++

Saturday, December 10, 2011

:: Spent time with FAMILY ::

Assalamulaikum...

Hai sume. Skang ni aku ada kat kampung. Rasa macam hilang segala beban sebaik jejak bumi Terengganu ni. hehe. Malam semalam, mak, ayah, ayah yi and aunty nonie sampai kat kampus. Diorang dari kemaman, jumpa tok sedara aku yang baru balik dar haji. Diorang sampai dalam pukul 8 camtu. Pastu pegi EC Mall jap sebab ayah yi [pak sedara aku] nak pegi Parkson. Ada nak cari barang untuk umah baru dia nanti. Sambil2 tu, boleh laa aku cuci2 mata jap. Lepas tu kan, ayah aku tanya nak beli apa? Kasut nak tak? Dan sememangnya masa tu ngah mengidam nak beli kasut. Dan taarrrraaaa! Kasut warna coklat tu dah jadi milik aku. hehehehe.

Lepas tu gi makan jap kat restoran Taj tu. Aku, mak aku and ayah aku je. Best ar dapat spent time ngan diorang. Dalam kul 10 baru kitorang bertolak balik. Sampai KT dekat kul 2. Relaks jap, pastu terus tido. Pagi ni pulak, mak aku, kakak aku 2 orang tu, and adik aku ajak gi Mydin, lepas tu nak gi McD. Yeayyy! Sekali lagi dapat spent time ngan family aku. Happy sesangat! :) :) :)

Aku harap sangat, masa lambat berjalan sebab aku tak nak balik kampus lagi. Aku nak duduk sini lama sikit. Kalo laa ada suis masa, memang aku dah tekan dah. Masa tu berhenti untuk tiga hari je pun dah ok. Tapi mustahil kan? huhu. Thank GOD, esok ayah aku nak hantar balik Kuantan. Alhamdulillah... Allah dah permudahkan satu lagi jalan aku. Terima kasih, ya Allah. :)

p/s --> I love my family! <3

~end

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...