++ Suntikan Semangat! ++

Friday, December 30, 2011

- Selamat Tinggal 2011 -

Assalamualaikum...

Pejam celik pejam celik, dah nak habis dah pun tahun 2011. Kejap je kan? Rasa macam baru je dapat result SPM, pastu isi UPU online. Tak lama pastu dapat result UPU lak. Asal2 nak pegi Matrik N.9 pi tukar keputusan pilih asasi TESL kat UiTM Kuantan. Terbayang2 lagi apa jadi masa orientasi dulu. Mimpi ngeri yang takkan dilupakan sampai bila2. Tup2 sekarang dah masuk sem ke2. Bulan 3 dah tamat asasi, bulan 9 nanti degree pulak. Sekejap nyeeerrr!!!

Cakap pasal tahun baru ni kan, mesti ramai orang bercakap pasal azam, kan? Azam aku tahun 2011 ada yang tercapai, ada yang tak. Yang tercapai, of koslah nak siapkan manuskrip, nak hantar kat publisher and dah pun diterima, nak dapat lesen memandu dan dapat sambung belajar kat U. Yang tak tercapai pulak, dan aku tak tahu bila akan tercapai, aku nak belajar masaklah weh! Tapi aku malas sesangat nak masuk dapur. [Pengakuan ikhlas daripada aku]. hahaha. Teruk betul laa anak dara ni sorang. huhu.

So, azam yang tak tercapai tu anak nak bawak ke tahun 2012. Kalo tak tercapai gak, aku bawa lagi tahun 2013 dan seterusnya. Ada sesapa nak follow aku? Jom2,, haha. Azam aku tahun 2012 ni jugak, aku nak pegang novel aku sendiri yang dah diterbitkan siap jadi buku, aku nak siapkan mana2 e-novel yang tertunggak, aku nak hasilkan banyak lagi manuskrip yang bermutu, dan yang paling penting, aku nak tamatkan asasi dengan jayanya! :)

p/s --> Doakan aku ya? Thanks~

~end

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...