++ Suntikan Semangat! ++

Saturday, November 19, 2011

:: Selamat Pengantin Baru ::

Assalamualaikum...

Hari ni dah 20.11.2011. Cantik kan tarikh hari ni? Kepada ain, happy birthday aku ucapkan. Macam yang aku cakap dalam entry sebelum ni, aku tak nak bukak fesbuk. Aku kan sekarang dalam tempoh 'berkabung' lagi. hehe. Jadi aku hantar MMS je kat Ain. Mujur ada nombor dia. haha. :)

Tajuk entry ni selamat pengantin baru. Tapi aku bukan tuju kat Ain ye. Aku tujukan dekat.......

Zahiril Adzim dan Syera Aiyob!!! Tahniah3!!! Aku suka sangat kat diorang ni. Sesuai gilerrrr. And nampak sweet sangat. Aku doakan moga pernikahan diorang kekal bahagia sampai bila2. <3 !!!

p/s --> aku dah dapat jadual untuk sem ni. Esok kelas mula. Harap2, okeylah budak2 kelas TESL B nanti. Aminnnnnnn :)

~end

2 comments:

NiA DaRnEs(Nur Ain Syahira) said...

haha...nasib baik selamat hari jadi ain...jgn selamat pengantin baru ain..lambat lagi tuh..haha..btw,thnks...

[AYUMI AFIQAH] said...

hehe...sama2 :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...