++ Suntikan Semangat! ++

Wednesday, November 9, 2011

:: My hero! ::

Assalamualaikum...

Hai sume! Sihat tak? Hari ni kita stop kejap cakap pasal novel k. Ni aku nak introduce kekasih aku ni. Dia ni memang hensem dan sangat comel. Kalo nak tahu, nilah dia Amar Fariel! (dalam bayangan aku ajelah). Nama dia Miura Haruma, berumur 21 tahun. Nak kenal tak? Jom survey gambar.

Taraaaaaaaaaaaa!












Arrggggggg!!! Please jangan senyum camtu. Aku cair! hahaha. Bakpe mung comey ngak Abang Mi eah??? Suka2 hati panggil Abang Mi kan? :D  hehe. Antara filem dan drama lakonan dia, Koizora (Sky of Love), Bloody Monday, Samurai High School, Gokusen 3, Binbo Danshi dan banyaakkkkk lagi. Nak jadi apa? Gengster, hacker, nerd, samurai atau apa saja, sume dia boleh! I love u lah Miura Haruma! Okey2, sebelum aku terus merapu entah pape, baik aku chow dulu. Jumpa lagi! Daa!

p/s --> dengar cite, kelas untuk next sem akan re-shuffle. OMG! Tak mooooo... :(

~end

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...