++ Suntikan Semangat! ++

Sunday, October 23, 2011

:: Maaf pun dah tak guna... ::

Assalamualaikum...

Kali ni kita layan lagu Indon pulak. Jiwang gituuuuuuuuuu...

Tiada Guna Lagi - Republik

Tiada guna lagi mengharapmu untuk kumiliku
Takkan ada lagi kesempatan ku untuk kembali
Gemuruh cintaku
Segenggam maafku
Takkan mungkin bisa menggantikan salahku

Bagaimana lagi bila itu yang harus terjadi?
Dengan besar hati kan ku terima semua ini
Kau buat diriku
Terbunuh cintamu
Apalah dayaku ini memang salahku

Ohh... 
Akankah terulang kembali
Masa-masa kita yang dulu ada
Hoo...
Kuakui memang kusalah
Tak berada di dekatmu di saat kau rindu...

Bagaimana lagi bila itu yang harus terjadi?
Dengan besar hati kan ku terima semua ini
Kau buat diriku
Terbunuh cintamu
Apalah dayaku ini memang salahku

Ohh... 
Akankah terulang kembali
Masa-masa kita yang dulu ada
Hoo...
Kuakui memang kusalah
Tak berada di dekatmu di saat kau rindu...
  
Ohh... 
Akankah terulang kembali
Masa-masa kita yang dulu ada
Hoo...
Kuakui memang kusalah
Tak berada di dekatmu di saat kau rindu...

*=*=*=*=*=*=*=*=*=*

Best, kan? Feel je...huhuhu...

p/s ---> moral of the song : sebelum buat salah tu fikir dulu. Janganlah nanti bila orang dah tak nak kita, baru terheger-hegeh nak kat dia balik. Masa tu, nak merayu pun dah tak guna. Sebab... cinta yang dah layu susah nak mekar semula. Fikir2 kan lah... :p

~end

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...