++ Suntikan Semangat! ++

Tuesday, October 11, 2011

:: Alhamdulillah ::

Assalamualaikum...

Hai sume! Sihat tak? Aku sihat! Lagi sihat dari hari2 yang semalam, esok dan insyaAllah yang seterusnya. Mood aku sekarang ---> happy tahap bintang kelip2 tau! *smile :)* . Walaupun kaki aku tetiba je sakit ni ha, aku tak kisah. Yang penting aku tetap sihat, happy dan rasanya cam nak senyum kat satu dunia! :D

Nak tau tak kenapa aku happy sangat ni? Takpe, kalo korang tak nak tahu aku tetap nak gitau. hehekkk... Pagi tadi, aku dapat call dari satu nombor yang tak dikenali ni. Tapi aku tak angkat call tu sebab tak sedar. Lepas tu aku call balik, tangan aku terketar2 semacam je tau tak. Aku cam dapat rasa je call tu dari mana. Lepas tu kan... kan... kan...

"Kami dari Kaki Novel, dah buat keputusan untuk terbitkan manuskrip Cik Ummi yang bertajuk Kau Inderaku..."

Terus aku ucap ALHAMDULILLAH beribu2 kali. Rasa cam nak buat sujud syukur masa tu jugak! Aku happy, terima kasih ya ALLAH... Penantian aku akhirnya berbaloi. Rasa hati ni berbunga2 ceria. Tak tahu dah nak cakap apa lagi. Yang pastinya, aku TERSANGAT SANGAT SANGAT SANGAT SANGAT GEMBIRA!!! :D :) =)
Apa pun, doa kan sumenya berjalan lancar ok? Sayang korang!



p/s ---> doa kan jugak untuk MUET Speaking aku minggu depan!

~end

2 comments:

NiA DaRnEs(Nur Ain Syahira) said...

wah..congratez ummi...
insyaAllah nnt ain bli nvel ummi ye..
wish u luck 4 muet jgk...amin

[AYUMI AFIQAH] said...

hehehe... thanksss ain :)
aminnnn...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...