++ Suntikan Semangat! ++

Monday, September 5, 2011

:: kuintai cinta dalam rahsia ::

Assalamualaikum...

Kali ni aku nak layan lagu lama. Lagu yang dah lama sangat aku tak dengar. Tapi sekali dengar, boleh buat hati nangis 32 hari, 34 malam. hohoho...
Lagu apa tu? Jom layaaaaannnnnnnn!

Kuintai Cinta Dalam Rahsia - Jeslina Hashim
Berbisik di dasar hati
Bertanyakan pada diri
Tentang kekasih
Tentang cinta

Haruskah aku menanti
Haruskah tangan ku ini
Menggapai hanya
Ilusi mimpi

Putusnya di dalam hati
Tak mungkin bercantum lagi
Ku intai cinta dalam rahsia
Dan airmata...
                  
Mereka sering berkata
Cinta itu milik kita
Tapi mengapa kau enggan
Ucapkan cinta...

Berbisik di dasar hati
Bertanyakan pada diri
Tentang kekasih
Tentang cinta

Putusnya di dalam hati
Tak mungkin bercantum lagi
Kuintai cinta dalam rahsia
Dan air mata...

Mereka sering berkata
Cinta itu milik kita
Tapi mengapa kau enggan
Ucapkan cinta...

*=*=*=*=*=*=*=*=*=*

Tersentuh gila hati dengar lagu ni. huhuhu...

p/s ---> salah ke intai cinta dalam rahsia?

~end

3 comments:

EngkuNoni EngkuAlam said...

heran engku..lagu blog ummi sesuai sokmo nge mood engku..bhehe.. :)
time rindu , lagu ni..time sedih , lagu tuh..

[AYUMI AFIQAH] said...

hahaha...yedop??
mybe sbb hati kita rasa bnda sme kot..hehehe ;)

Dazmia said...

Lagu memang memainkan peranan penting..lagu dan irama tak boleh di pisahkan..begitu jua lah kita..kan3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...