++ Suntikan Semangat! ++

Tuesday, August 2, 2011

:: Ramadan --- Ogos ::

Assalamualaikum....

Hai Ogos!! Eh silap... hai Ramadan!! hehe... Rasa cam baru je pose tahun lepas... skang ni da pose balik. Harap2 tak terlambat lagi nak ucap SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADAN kepada sume... =)

Da seminggu kot tinggal blog ni... Almaklumlah, makin lama makin busy... tambah pulak dengan internet yang tak berapa nak ada ni ha... sedih tol... payah sangat nak online... Aku baru je pasang azam nak habiskan Aishiteru sebelum bulan pose. Tapi nampaknya cita2 tak menjadi kenyataan. Sebab tak boleh connect internet, jadinya tak boleh laa sambung Aishiteru... Sori sesangat... =(

Okey, otak aku tengah serabut skang ni. Patutnya bulan pose ni lebih bawak kegembiraan, kan? Tapi kalau da masalah ni tetap takde penyelesaian, camne nak happy? InsyaAllah... aku akan manfaatkan bulan pose ni untuk berdoa banyak2... moga2 Allah dengar doa aku... dan akan turunkan rahmat Dia untuk aku... =)

p/s : nanti aku sambung Aishiteru.

~end

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...