++ Suntikan Semangat! ++

Wednesday, December 29, 2010

Merdeka!!

Assalamualaikum....

Merdeka!! Walaupun dah dua minggu SPM tamat, baru sekarang aku nak laungkan kat sini... MERDEKA!!! hahaha... happy gila sebab dah bebas dari buku-buku sekolah yang menyeksakan tu semua! Buku-buku tu sekarang dah selamat dikumpul dan dihantar ke pusat kitar semula! hehehe...

Aktiviti sepanjang cuti :

1 - Aku nak menulis! Dah lama pendam idea dalam kepala otak ni... Dan dengan sedikit tunjuk ajar dari beberapa orang novelis... Erin Zehana, Qaseh Qaisara, Hani Fazuha, Rose Harissa dan... siapa gi ek? huhu...tak ingat dah... Yang penting, aku amat-amat hargainya!!! Thanks!!!

2 - Aku nak ambik lesen motosikal dan jugak kereta! Siang tadi dah seharian pergi kursus KPP. Rabu depan akan ambik ujian undang-undang... Berdebar... Wish me luck!!

3 - Belajar masak! Ni je yang aku belum mula apa-apa lagi. Insyaallah... dalam bulan satu ni, aku akan mula masuk dapur! huhu... jadi ke tak masakan aku, entahlah... Yang pasti, aku ada cikgu memasak yang memang handal dalam bab masak-memasak ni. Siapa lagi kalau bukan my beloved mom!! hehehe...

4 - Belajar tajwid di surau... Yang ni, mak aku yang sarankan aku ikut dia ke surau. Tapi setakat ni belum lagi. Insyaallah, kalau tak ada aral melintang, aku akan tuntut ilmu tajwid di surau pulak!!

5 - Jalan-jalan! Ikut plan, aku nak pergi rumah mak sedara aku kat Kedah dan Selangor... dengan sepupu aku (Kitorang sebaya).. tapi semua tu masih dalam perancangan. Tak pasti lagi jadi ke tak... Harap-harap, jadilah...huhuhu...

Hmm... banyak jugak aku nak buat ni. Jangan jadi hangat-hangat tahi ayam sudah!

2 comments:

erin zehana said...

ummi, byknye plan.. best2 huhuhu... wish happy alwaysn enjoyyyyy....

[AKU LADYBIRD] said...

thanksss...hehehe...tp x tau la jd ke x ni..hehe ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...