++ Suntikan Semangat! ++

Friday, June 18, 2010

Akukan Novelis!


Oppss!!! Jangan salah faham!! Bukan aku perasan nak jadi novelis. Tapi tajuk novel kat atas ni AKUKAN NOVELIS! Novel karya Nurul Syahida ni memang best gila!!!

Terus terang, aku memang minat dengan Nurul Syahida. Dia punya novel memang lain dari yang lain. Novel dia berkisarkan kehidupan remaja, dan semestinya remaja macam aku ni LOVE IT! Novel sebelum ni, Soalnya Hati memang syok habis! Heronya, Amar Sufian ada dalam carta hero favourite aku kat sebelah ni. Hehehehehe....

Untuk novel ketiga ni, cerita yang berkisar tentang kehidupan seorang novelis yang ketandusan idea. Safiah cuba untuk cari idea tapi tak dapat-dapat. Dalam masa sama, dia sibukkan diri selesaikan masalah cinta Iza dan Helmi. Aku SUKA Helmi! Helmi dengan Iza memang sepadan. Tahniah sebab berjaya cipta karakter yang sangat menarik!!!

Roul... mula-mula baca 'seram' jugak. Roul ni tak macam-macam hero novel lain yang biasanya handsome, cool, kaya, berkerjaya dan yang seumpama dengannya. Dengan rambut merah, mata merah, kerja sebagai pelukis bebas... macam mana tu??
Hmm... susah sangat nak bayangkan Roul ni... Tahniah sekali lagi sebab berjaya buat pembaca macam aku ni terperangkap dalam situasi INGIN TAHU sampaikan tak boleh berenggang lama dengan novel ni. Huhhuhuhuuuuu.....

Kepada Nurul Syahida, aku ucapkan TAHNIAH!!! Teruskan berkarya and I'll be your loyal fan!!!

Hahahahhahha!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...